MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, January 9, 2010

punkt 1 - kõik on korras. minuga on kõik hästi, ma olen terve.. neljapäevased analüüsid ja 20. jaanuari kontrollvisiidi pean ära ootama aga siis - KORRAS! puhas, korras, terve!

punkt 2 - Alol on sünnipäev. juhuuu! palju õnne, rannamõisapoiss! :)

punkt 3 - ... oot, mis see kolmas punkt oli? böää.. ei tulegi meelde.. ma magaks nüüd .. um.. 2 aastat vist.. vässu on.

ostsin poest eesti õunu. blondiin - süüteplokke ikka ei ostnud.. tuba külm.

ja ma ei tea siiani, kes see rohelises pluusis õde oli, kes kaspari vastu võttis, kes anni sünni juures oli ja kes mulle täna toeks oli...

viimane asi enne narkoosi: "mul on selline nälg, et ma söön teie aknalauad ka ära"
esimene asi peale narkoosi: "kes see rohelises särgis õde on?"

ja ainus vastus: "maga. sa oled veel peast segane. maga ilusti välja"

No comments:

Post a Comment