MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, January 20, 2010

katja käib günekoloogi juures


/me ronib läbivaatus-tooli.
dr: ega siin ei ole häbeneda midagi. kõik sama loogiline, kui hambaarsti juures suu avamine.
me: ma ei häbenegi - mind siin pool osakonda alt ja pealt näinud :D
dr: ma rohkem praktikandile mainisin, et ta ei punastaks.

oookei :D

peale põhjalikku läbivaatust ja rõõmustavate uudiste saamist..

me: ja siis selline küsimus ka veel.. millal ma uuesti seksuaal-eluga alustada võin? kohe? :)
dr: ma arvan, et kui paraned sama kenasti, kui siiani, siis kuu aja pärast juba võib.
me: aha
dr: ei maksa haavade ja infektsiooniga riskida...
me: oot.. see ei olnudki nali? kuu aega veel?
dr: muidugi! kas mul on selline nägu, nagu ma teeks nalja??
me: mmm :(

mis mõttes kuu aega veel?? mul juba praegu hambad ristis. ja jalad ka :/
böäh..
hea aeg uuesti tantrismi käsile võtmiseks.

No comments:

Post a Comment