MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, January 17, 2010

kell on loetud minutid üle südaöö ja telefon heliseb.

- "halloo, katja? hei! kuidas elad? pole sulle ammu helistanud..."
- "kuule jah.. viimati helistasid vist siis, kui väljas veel soe oli. pidi olema soe, sest me saime trepil istuda. aga muidu - hästi elan. kurtmiseks oluliselt põhjust pole."
- "rõõm kuulda, rõõm kuulda. kuule.. ma siin mõtlesin, et.. vaata, kui ma viimati su juures käisin ja mul paha hakkas.. ma jätsin vetsu endast vist päris paraja jama maha?"
- "ära selle pärast muretse. juhtub. ammu koristatud, ammu unustatud. a sa selle pärast helistadki, et küsida, et ega sa poole aasta eest mu potti lõhki sittunud või vaipa täis roopinud?"
- "seda ka jah.. ikka närib hinge ju.. aga ma muidu viljandis praegu. hetkel tuttavate juures paalalinnas aga kas ma võin sulle hiljem helistada?"
- "võib juhtuda, et ma magan hiljem"
- "aga ma helistan ja kontrollin siis, kas sa magad või ei"
- "sa võid helistada. sa võid kohvigi juua.. aga öömaja pead sõprade juurest otsima."
- "aivainii.. olgu. eiei, mul on öömaja olemas. teeb siis nii.."
- "just nii."
- "...et sul on keegi?"
- "mitte seda..."
- "aga miks ma siis tulla ei võiks?"
- "sest mul pole sind vaja."


ise ka imestan oma sõnade üle... aga see on tõsi.
don't need a dick(head). need a man.






ps. peaks Kristjanilt šveitsi kombed üle võtma. Kõik, mis ta tegi, oli mantli selga panemine ja lahkumine. Ning preemiaks 6 musi :) 6 musi teeb head nii psüühhiliselt, kui ka füüsiliselt. 12-e musi juures ma isegi ei kuradks enam :D

No comments:

Post a Comment