MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, January 6, 2010

nutt ja hala, hala ja läbu. pask on.

ma ei saa öösel magada. ärevus on nii suur, et vähkren pool ööd. näen košmaare ja ärkan pisar silmis. käin vetsus ja üritan uuesti uinuda. ja nii 4-5 korda öö jooksul.

hommikul/lõunal ärkasin. silmad paistes, huuled katki. tõusin voodi servalt püsti - silme eest lõi mustaks ja ninast hakkas verd jooksma.. iz naiss..

ma tunnen, kuidas jõuetus kasvab. ma ei jaksa. kaspar tahab kakaod ja ma nutan, sest ei jaksa.

ja ma pean endale korrutama, et kõik on korras, ma olen tegelikult terve. midagi tõsist ei ole. ja ma pean seda uskuma. muidu pole ju kasu...

seni, kuni ma sellest veel midagi ei teadnud, oli kõik ok. aga teadmine tõi hirmu ja ärevuse ja nähud... alateadvus... ihtsam oleks olnud, kui ma poleks teadnud.. mul on platseebot vaja ja saaksin arvatavasti ka terveks..

FAAAAAKKK! karma on mulle võlgu.

ja külm on ka

1 comment:

  1. karma maksab oma võlad. USU! karma hinnaks on alati hinge suurimad soovid. MHMH. Ausalt kaa!

    ReplyDelete