MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, January 19, 2010

elu on täis ootamatusi nagu üllatusmuna...


... sa ei või never-ever ette teada, mida ta sulle järgmiseks pakub.
Tänane päev pakkus mulle hilise ärkamise, telefonikõne Eestisse jõudnud emalt, soovitustega allüürniku kandidaadi Sofialt, kirja (jah sellise paberkujul kirja, mida saadetakse postiljonide kaudu) sõber-sugulaselt Tallinnast, ootamatu pinnimise nädalavahetuse plaanide kohta ühelt Markolt ja veel ootamatuma pinnimise üldise elu kohta teiselt Markolt.

ei kurda :) mis mul meeste vastu olla saab :P
Seda teist Markot pole päris, PÄRIS kaua näinud ja paari kuu pärast on teda siis tagasi Eestisse ja seekord ka Viljandisse oodata :)

Ema ei hakanud korterist läbi tulema. Tal nii kiire, et parem mitte Kassut šokeerida. Jättis kingitused ja nänni Riina juurde.
Mis omakorda tähendab, et mu mõnus mõnus vaba päev jätkub peale laste uinakut Riina juures koogitamisega.

Tähtede seis.
Üks mees veel uurib ja puurib ja soovib ja soovitab, et ma Tartusse läheksin. Mhmh. ma isegi plaanin minna.. aga kui nüüd päris aus olla, siis mitte tema pärast.. Ja Tallinn terendab ees - kes teab, mis seal veel juhtuma hakkab :)

No comments:

Post a Comment