MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, January 11, 2010

päeva punktid

ca 11.30 Kaspar sätib end riidesse
Kaspar: ma panin sukapüksid, särgi, pusa ja kampsuni ja dressipüksid aga nüüd ei saa kombeka lukku kinni..
Katja: kuhu sa lähed?
Kaspar: ma nägin õues Martinit ja Liisat. kas ma võin nendega mängima minna?
Katja: ikka võid. tubli poja oled. tule, aitan sul saapad kinni. ära kauaks jää - külm hakkab.

13.15 Kaspar pakib oma metallkohvrikesse komme ja mandariine ning arutleb omaette:
"lähen trepist üles, koputan ja küsin, kas võin Liisaga mängima tulla - ma tõin külakosti ka.. ja siis võtan ukse taga kummikud ära"

18.30 Kõhud lähevad tühjaks
Kaspar: emme, tee rüütlite magustoitu. sest kui sa oled rüütel, ei saa sa muud sööki süüa.
Katja: ja milline see rüütlite magustoit on?
Kaspar: munaga sai.
Katja: võisai munaga???
Kaspar: ei. rumal emme! praesai muna ja suhkruga.
Katja: (doh!)

21.29 telefonikõne
Trinzu: ajou, mis teed seal?
Katja: ei midagi, telekat vaatan, pikutan.
Trinzu: a me tuleme Riksiga külla..
Katja: öäh, mul ju tuba sassis
Trinzu: no me oleme juba Posti tänaval
Katja: okeei, ma viskan siis nõud vähemasti kraanikaussi.

Tee kõige peenemast portselanservisist, jutud maast ja ilmast, sekka mõni paus. ja siis.. kuulge, kell on pool üks.

meeldivas seltskonnas aeg lendab!

No comments:

Post a Comment