MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, January 18, 2010

bazaar bizarre...

... ehk minu unenäod (suurel vesivoodil :D)

näen koguaeg sama und. samad inimesed, sama tegevus. ja kuna unenägu ise-enesest on minu jaoks väga meeldiva sisuga ja ma tean selle käike edasi, on mul raskusi hommikul ärkamisega. sa tead, mis edasi tuleb ja sa tahad, et see juhtuks - loogiline, et ei ava silmi... parem on olla selles ebareaalsuses ja nautida oma haige fantaasia ning elamuste ühisvilja. jäin diivanile tukkuma ja taas seesama uni. nagu tellitult. paraku - just siis, kui põnevaks läks, ärkasin telefonihelina peale.

peab hakkama öösiti telefoni välja lülitama. v hääletu peale panema.. normaalne inimene ei helista pühapäeva öösel kell pool üks. samas.. normaalne inimene jätaks tegemata pooled asjad, mida see inimene on korda saatnud :D
igatahes. siin ma nüüd istun. keedan teevett ja ootan. et tere öelda, teetass tühjaks kummutada, trepil koos suitsu teha ja head aega öelda. otstarbetu inimenergia raiskamine sellise ilmaga kõigest teed jooma tulla aga ju siis on vaja. vajadus.

tihe nädal tuleb. meeldiv organiseeritus.
E: 9.00 tööle
15.00 kokkade klubi
18.00 kodus. koristamine, pesu.
20.00 lauamängud @ kuld?
T:14.00 männimäele.
20.00 töö juurde.
K: 9.00 arsti juures
12.00 tööle
15.00 muinasjututuba
17.00 günc ja denga ja keegi veel appi.
N: molutamine. puhkus. vaba aeg.
17.15? bussiga maale
ca 20.00 kodus
R: 9.00 tööle
17.00 emmede-isside õhtu
20.00 väss, jalad seinal.
L:13.10 bussijaam
15.30 tallinn :) leenaga poodi, martini juurde lebosse, õhtul peole. ma olen seda oodanud... augustist saati. et saaks nelja seina vahelt eemale. kohustustest ja piiridest eemale. ära siit. ja tegelikult käisin ma taxil viimati külas just selsamal augusti ööl, kui viimaselt ärapõgenemiselt naasin. lihtsalt.. tollal oli ta päästerõngas, sel korral aga eesmärk omaette - planeeritud küllaminek :)

haha. päris lahe oli see, kuidas tax unesegaselt kell 2? öösel seletas, et ta elab pm kõrvaltänavas.. ja ma pidin selleks üle ristmiku ja kolme vöötraja minema, et jõuda sinna, kus ma telefonikõnega alustasin. või kuidas ülihoolitsev tax võileibasid vorpis ja mul absoluutselt söögiisu ei olnud, ent viisakusest need siiski ära sõin. või kuidas ma sama targalt, kui tema juurde sisse sadasin, sealt vehkat tegin.. siiani imestan.. miks? oleks võinud ju rahumeeli sinna jääda. a no nüüd jääme. ausalt :)

tagasi nädalakava juurde:
P:13.00 tallinna bussijaam
15.20 viljandi
15.40 töö juurde kütma
17.00 koju. väss, jalad seinale :)


nii.. teeline jõudis. pikka juttu pole. uni murab varsti. kepp ja keeks jääb ka ära. a no hea mees, kes vähemalt vaatamas käib :D :D :D

No comments:

Post a Comment