MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, May 4, 2010

suhtlusportaalide võlu ja valu

login mina sisse facebooki.. mhmhm. jajah. mhmhm. ohoh.. okei.. päevasündmustega kursis, farm- ja muud villed mängitud, off.

login mina sisse orkutisse.. kutsed üritustele, kommentaarid, uued videod ja... OHOOO! vestlusaken ilmub ekraanile.. tõnu vestlusaken..

oot.. ma ei saa aru... mis süüa, mis pükse? mis toimub?
höhöhööö.. tuvikesed vestlevad omavahel ja mingil veidral juhtumisel olen mina selles vestluses nähtamatuna.. oot, eiei, mitte nähtamatune - meelina! ja meeli on ise ka vestluses!! päris haige värk on see internet. kahju lausa, et end reetsin. oleks saanud tõnule meelist mõnusa skisopildi maalida :P
tõnu, kas sa armastad mind?
jah, räägi välja, kas sa armastad mind?
ööh.
ei.
jaa.
ei.
jaa.



lai irvitus peegeldumas raaliekraanilt.

1 comment:

  1. Ma armastan iseennast ja sellepärast tekitabki minu alterego võimaluse mul endaga vestelda:P:D Aga peab tunnistama, et päris lahe oli:D

    ReplyDelete