MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, May 9, 2010

sain eile sõimata

tahtsin r-kioskist osta jääteed ja ajalehte.. sajakroonisega? kas te arvate, et ma olen siin mingi pank? mul ei ole ju tagasi anda! vabandust. tallinna bussijaama r-kioskis ei ole hommikul kell 10 sajakroonisest tagasi anda? vahetasin suveniiriputkas lahti.

tahtsin taksoga bussijaama juurest toompuiesteele sõita - lühike ots, tean küll aga kolekiire oli. nüüd ei olnud enam isegi sajakroonist. kas te 500-sest saate tagasi anda? Mida sa õige mõtled tüdruk?? Nalja tuled tegema siia? Sõidualustustasu on 46.- ja sa sõidad ainult paar kilomeetrit (arve oli 88.-, km tasu oli 8.60 järelikult olin sõitnud ligi 5 km) ja tahad 500-sega maksta? ma ei ole sul siin mingi sularahaautomaat.
peale pikka sõimu sain oma vahetusraha tagasi...

kas tallinnas on väikesed kupüürid otsa saanud? edaspidi kasutan ikka ja ainult jälle tallinki taksosid.. seal on ALATI meeldiv teenindus olnud ja saan soodukaardiga 10% odavamalt ka. ülejäänud taksojuhid on si-si-si-si...



sain eile kiita
lastekaitseliidu üldkoosolekul kingiti neljale toredamale ja tublimale tegijale seljakott. mul on nüüd uus seljakott lastekaitseliidu logo, sülearvutitasku ja hunniku LL raamatutega. "sinu tegevust päikesekillus on märgatud ka väljaspool keskust ja väljaspool viljandit. soovime sulle edu ja jaksu ja jätka samas, lennukas vaimus."

aitäh. mu nimi ilutseb nüüd Katrin Saksi ja Kätlin Vainola nime vahel.



ja õhtul tõestasime jälle, et pidu algab siis, kui meie kohale jõuame ning pidu lõpeb, kui me lahkume. ja pidu algab taas, kui me uuesti uksest sisse astume ning vajub koost, kui meid enam saalis pole.

ILUSAT EMADEPÄEVA, ARMSAD VERXU, MEELI ja KATA (ja teised emmed, kes aeg-ajalt siia satuvad)

täna on emadepäev. spetsiaalselt ainult emadele. "hei, ilusat emadepäeva! mis sul plaanis on? ma mõtlesin siin, et viiks sinu ja lapsed pitsat sööma.. sobib see?" "hei-hei, muidugi sobib. see on sinust väga armas. ma tahtsin küll mamma juurest ka läbi lipata.. ma arvan, et ei oleks sugugi imelik, kui sa kaasa tuleksid. sööme pitsas kõhud täis, võtame lilled ja tordi ning teeme siis mamma juures magustoidu?"

plaan :) nüüüd sivem dušši alla.

1 comment: