MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, May 26, 2010

Istun ja tunnen suitsulõhna, mis mu toaukse alt esikust sisse immitseb, ja mõtlen, et täna on olnud imeline päev. Imeline ja samas üsna imelik. Hommikul sain ärevusesüsti, sest lapsed on terved ja mina mitte. Nüüd külvatakse minu väljalaset kusagil Viljandi peal värviliseks- reedel saan tead, kas ma olen veel täisväärtusliku elu kõlbulik. Või noh, tegelikult nii hull ju asi ei ole, aga need leukotsüüdid ei jäta mind kohe mitte kuidagi rahule.

Pool päeva istusin netis ja kasvatasin endale loomaaeda. Nagu mul päriselus neid elukaid veel vähe oleks, nüüd pean netis ka igasuguseid karvaseid kasvatama. Ja teine pool päeva koristasin kamorkat ja pesin nõusid ja pesin pesu ja kantseldasin lapsi ja midagi oli veel... ei mäleta:)

Seejärel sai Kataga poes käidud, Kossu/Hassul külas käidud ja lõpuks Vassut mööda linna sõidutamas ja grillkana taga otsimas. Andke andeks, aga mul ei ole teist nimetust sellele olevusele. Ma ei saa aru, mida vassu teeb. Aga samas, see ei ole minu asi ka.

Ilus elu. Mees tuli tuttu ja nüüd mina ka. Tsiteerides mu facebooki päevavajadust: seksi. Ei tea, kas näkkab:D

3 comments:

  1. mulle jäi pisut arusaamatuks, mis asi sul seal esikus põles?

    ja las vassul olla tema grillkana. talle meeldivadki ju sellised.. vaasi tüüpi tüdrukud.. pealt ilusad, seest tühjad ja kasulikud ainult selleks, et midagi sisse panna.

    (oi, ma olen rõve:D)

    ReplyDelete
  2. Esikus põles Sässu suits:D

    Vassu asi- muahahahahahaaaa:D:D

    ReplyDelete