MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, May 5, 2010

mõnikord lihtsalt ei taha tööle tulla. üldse.
koduleht näeb välja, nagu webmaster oleks düsgraaf (no vabandust, ent "massaaž"-ist "mashaash" tekitada, on juba kõrgem pilotaaž.), maja on rahvast täis - kõik karjuvad enesekehtestamiseks teistest üle ja kõik mänguasjad on igalpool laiali. ma ei taha tööle tulla, kui tean, et need lärmakad lapsed tulevad jälle laamendama. Mängutuba täis pesemata sokkide haisu.. ma vihkan tasuta külastuspäevi, mil kõik on räpane ja haisev ja lärmakas ja korratu. ma lähen kohe hulluks. ja oksendama hakkan ka. öäk.

öääääkk!

"kas mahla võib juua?"
no eks te siis jooge.

otsas.
"kus mullivee masin on?"
seda pole enam. te jõite eelmine kord terve paagi tühjaks, vesi sai otsa.
"kas kuskil on veel seda, mida Anni sööb?"
tomatit? on küll aga need tomatid tõin mina oma kodust oma lastele söömiseks.

ja suhkrutoos söödi tühjaks.
uskumatu!

kuulge sõbrad - kelle jalad lõhnavad halvasti? palun, ma panen kausi sisse vee, tule peseme puhtaks. ma ei saa niimoodi beebikooli külastajaid majja lasta, kui terve esimene korrus haiseb.

ja korraga hakkas tulema igast otsast vabandusi "mina käisin reedel vannis" "minu jalad ei haise" "mina alles pesin"

andke andeks, ei loe, millal või kuipalju sa pesid. kui jalatsid on mustad ja lõhnavad halvasti, on varsti jalad samasugused.
ja neljal lapsel hakkas kolekiire koju minekuga.

ma ei jaksa enam toretädi olla, nad on nagu rotid. nad sõid anni käest hammustatud leivaviilu ka käest ära.

hullumaja!

No comments:

Post a Comment