MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, May 20, 2010

öö on liiga ilus, et see maha magada.
jazzjam jäi ära aga õhtu oli õdus. maasika-margariitad. mõni tahab laulda, teine oskab. heiki tahab laulda.
leena: ärge võtke mind üksi, kui oleme joonud šampanjat! :D






mu armsad ARMSAD lapsed. mu ankur ja purjed.
nagu inglid. alfa ja oomega.


avastasin täna, et minu jaoks on teed lahti.. avastasin, et mind hinnatakse ja hoitakse. keegi hoiab... avastasin, et ma olen võimekas. teadsin seda tegelikult varem. koguaeg. aga täna öeldi see välja ja oi, kui hea tunde see tekitas.


ramo tuleb tartusse. ei viljandisse ju ometi mitte. niipalju siis simultaanist. aga tartusse peab minema. niidud merepoolsed, kus on mu telehvoon, joogid alkohoolsed..
üks on kopsupõletikus, tuleb makarone viia ja pai teha. paiu.

böääh

lähen tervitan ööbikut hoovis... ja siis põhku.

No comments:

Post a Comment