MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, April 29, 2010

vihma sajab.
ma teadsin seda. ma teadsin, et see juhtub.
ma panin eile pesu nöörile.

vihmane ja unine ja uimane päev.

volodja ütles, et ma olen veider. aga ta ütles ka, et tal tuli pisar silma. ja siis me kulutasime aega teineteist üle tsiteerides.

peaks süüa tegema. anni hambajäljed puudritoosis. näljased lapsed.

pikutasin südamerahuga veel poole ühest voodis, kui arles uksest sisse astus. vähemalt on nõud pestud ja kapp sorteeritud. põrand on nagu.. põrand on nagu kogujate dekoratsioon. siin on kõike. ikka rohkem, kõike rohkem.

saigi läbi.

viimase etenduse alguses lendas üks pääsuke tehase aknast sisse ja siis hiljem teisest välja.

"sel päeval, kui ema suri, lendas üks pääsuke otse läbi maja"



ma olen see, kes ma olen ja ma mõistan oma süüteo olemust.








ütle, mis sa tahad. mulle läks see etendus hinge.

No comments:

Post a Comment