MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, April 18, 2010

18. päev

me oleme edukad.

mingi tsikk pidas blogi, kui kaua ta jaksab ilma seksita elada. 13 päeva oli vist?
ma ei hakka siin enda kohta selleteemalist statistikat ära märkima - ei ole mul teie haletsust vaja :D
suhtun hetkelisse tsölibaati kui tantrislikku harjutusse. toimib :)

aga alkoholivabaduses oleme selle tibi praeguseks juba seljatanud.
jäänud on veel 12 päeva, millesse mahub 1 nädalavahetus. kerge. teeb ikka võiduka lõpuni.

merk: saatsin naise teatrisse, ise jäin koju.. jõime jetiga viina ja tulime peole

ei saa salata, et tekkis isu.
hea, et vagunit tükk aega kavas ei ole. iga kord, kui teatrist ära tulin, tekkis tohutu viinaisu. hapukurki, oliive, marineeritud seeni, viina..
ja näe, sealt tuleb lumivalgeke.. banaanidega

näppan aga külmkapist šaslõkimarinaadist sibularõngaid ja teen endale ühe küüslaugu-juustukattega leiva. ainus, keda hetkel mu suu odöör häirida võiks, on kassu, kes mu teki ja padja hõivanud on. ja teda vist eriti ei huvita..

noored poisid kiidavad
"sa oled kõige seksim emme, keda ma tean. luba, et sa oled kümne aasta pärast sama vinge"

vingem veel. päriselt.

No comments:

Post a Comment