MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, April 13, 2010

have fun, stay single!

ettevaatust, paarissuhted kahjustavad sinu tervist!
varem või hiljem. ühel või teisel moel.

ja kui sa praegu loed ja mõtled: "hmm.. mis mõttes? mina olen paarissuhtes ja väga õnnelik", siis tegelikkus on see, et su partner petab sind teis(t)ega või sa ise oled väga vähenõudlik ja ei tea, kui palju õnnelikum sa tegelikult olla võid. Ja kui sa nüüd mõtled, et oooei, minu partner küll ei peta, siis oled sa lihtsalt VÄGA naiivne :D
(vähemalt mõtleb ta sellest alatasa ja teeks teoks esimesel võimalusel)

naistel on kaks otsuste langetamiseks olulist organit. aju ja süda. (osalusprotsent nende vahel jagunebki 50/50), meestel on aju 25%, süda(metunnistus) 25% ja peenis 50%. näidake mulle üht meest, kes sellega ei nõustuks.
kõige ajendiks on ürgne sigimistung. naistel vähem, meestel rohkem.. naisi on elanikkonnas alati rohkem olnud ja mehi vähem...

selle kõige tulemina jõuamegi äratundmiseni - monogaamia on irratsionaalne, ülehinnatud ja mõneti ka ressursside raiskamine.

ja see ei ole siin kibestunud naise hala ja läbu.
see on reaalsus, milleni jõudmiseks ma ühtkomateist läbi pidin elama.

why settle with your salad if you could try whole buffet? :)
go ahead, have some sex! now! ;)

2 comments:

  1. Igale oma. Ma usun, et 10 aastat õnne on ka väärtus. Märksa suurem väärtus, kui see, et oleksin kõik see aeg lihtsalt ringi tõmmanud nt. Mis pärast tuleb, on juba iselugu. Sellega tegeleme siis kui ta kohal on.

    ReplyDelete
  2. harvaesinevad erandid kinnitavad teadupoolest reeglit. väga harva esinevad ;)

    ReplyDelete