MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, July 30, 2010


Päris mõnus elu on. not.
tsiteerides compensat: ooeh, ei, ega ma ei kurda, eks kuidagi peab ju hakkama saama..

ragistan ajusid, kirjutan projekti, panen töökava kokku - raha-raha-raha. raha on vaja. jah, olen esmaspäevast saati töötu aga lapsed on vaja kasvatada, toit, riided, ravimid, kommunaal-arved, telefon, internet, rattaliising... loll tunne on. aga mis teha...

käisin hommikul Männikul suve-etenduse platsi vaatamas. tore-tore on pakkuda lapsehoiuteenust, kui oma laps metsavahel ära kaob. jess-jess.
õnneks on Anni tark. istus aidas, porgand ühes ja pliiats teises käes ja hüüdmise peale: "Annikussaooooled!" vastas oma õrnal häälel: "siinon! siinon!"

paar stabiilset asja on elus siiski olemas. Arles on abiks. aitäh. (niikuinii loed. või loeb jane. niiet.. aitäh)


ja siis härra salapärasest... äreval hingel näppisin kodus telefoni "helistada või mitte.. helistada või mitte.. saata sõnum? või ei.. helistada? ei." jätsin helistamata ja heitsin hoopis magama. ärkasin kõige mõnusama telefonihelina peale ja olin kolme minutiga valmis härraga maja ees kohtuma. härra on siiani võlutud mu roosadest sigarettidest (aitäh elis!) ja mina temast.

kui härra nüüd mereäärest naaseks ja ma oma äriplaani ellu saaks viia, võiks öelda, et elu hakkab jälle lillestuma. (hernest on asi veel kaugel. siiski)

lähen viin oma lost'n'found tütre ja supersääremarjadega poja (jalgrattasõit mõjub) mänguväljakule ja helistan härrale.



ahjaa, uudistenurk ka:
elis ja nils hakkavad pulmi tegema. elis saab nädala pärast emaks.
oplaa!

muusikanurk:


kusjuures... hakkas kergem. kohe päris hea hakkas.

tegelikult on suvi hea. ainult kvaliteetaeg. ainult parimad sõbrad. ainult suurim, parim tunne. kõik saab korda-korda-korda.

3 comments:

  1. anna andeks, et ma ära kadusin. Ämma juures oli vaja teed teha, ja nii me siis kappasimegi oma killavooriga minema. See oli nii nadi sõnum, et ma kohe ei mõistnud reageeridagi. Ikka ilge uss. samas - nädal etteteatamisaega pole vist päris seaduslik?

    ReplyDelete
  2. mul on sama tunne - kõik saab korda korda korda

    ReplyDelete
  3. verxu - olin mustalt.. kaevata pole kuskile. aga suvi on ilus ja.. eks me peame hakkama saama. oleme alati saanud. saame alati :)

    ReplyDelete