MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, July 7, 2010

Katariina Jee ütleb:
nii, nüüd siim, saad ka gossipist osa
õhtu teema: aitab ambaalidest, kus paid poisid on?
Legolander ütleb:
kelle õdemest me räägime?
Katariina Jee ütleb:
paipoisi õest
siim - elis
elis - siim
olete vast varem kohtunud
mis tuletab mulle meelde
Legolander ütleb:
see on see plombiiriplika rüütlist?
Katariina Jee ütleb:
HEAD PULMA AASTAPÄEVA MULLE!
Legolander ütleb:

ma mõtlesin selle peale enne
ma leidsin kutse
elis ütleb:
HEAD PULMA AASTAPÄEVA SULLE!!!
ELAGU SU PEREKONNANIMI, SEE KÕLAB NII ILUSTI SU EESNIMEGA KOOS
Katariina Jee ütleb:
kolin köögist kohe selle veini endale arvuti kõrvale
Legolander ütleb:
mis tuletab mulle kaudselt meelde üht blogi
mida ma lugesin
ma ei tea, kelle oma see oli
Katariina Jee ütleb:
mis seal oli?
Legolander ütleb:
aga
seal üks tüüp rääkis
kuidas ta alati pulmades käis
ja vanad sugulased küsisid temalt, millal siis tema abiellub
jne...
et millal tema kord on
ja siis tema ükskord matustel küsis vastu
ja enam ei küsitud



:D

No comments:

Post a Comment