MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, July 13, 2010

Katrini suvemõnud

tervitused Elisele. ära kuiva!


niisiis. suvemõnud...
mul on ääretult hea meel, et sa mu ellu tulid. Ilma oleks igav. Ja tõesti, mulle meeldib sind oma reite vahel tunda ja sind vahel turjast sakutada, sulle peale istuda ja siis... niiet higimull otsa ees! Ja kui sa küsid, kas ma olen õhtu või hommiku inimene, siis mul ei ole vahet. Ma tahan seda koguaeg!! Natuke siis, kui lapsed on magama jäänud, rohkem siis, kui lapsehoidja tuleb ja meil teineteisele pisut rohkem aega on. Mulle meeldib su kere, meeldib sõrmeotsaga mööda su pinda libistada.. tunda su nahka oma peopesades, oooooh.. ma nii igatsesin su järele ja lõpuks oled minu...

aitäh

1 comment:

  1. jaa-jaa me kõik oleme aru saanud, et sulle su ratas meeldib:P

    ReplyDelete