MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, February 1, 2012

palju õnne

... sa oled saavutanud mu tähelepanu juba järjepanu terve aasta! see on saavutus, ole uhke.

mõmm.
mõmm-mõmm.

ma ei mäleta, millal viimati nii rahul olin.
aasta on päris pikk aeg kedagi oodata aga kui see aeg lõpuks mööda saab, jõuab kohale, et kurram, see kõik oli seda väärt.
aasta tagasi saime tuttavaks. ei sõpradeks. ei.. aasta tagasi hakkasime kurameerima- nii vanamoodne sõna aga just.. kurameerimine see oligi.
kumbki ei kehtestanud teisele mingeid kohustusi ega piiranguid. lihtsalt vaikiv kokkulepe, et oleme olemas :)
ja nii südantsoojendav on mõelda, et terve aasta on see sama pinge õhus olnud.

kas susiseb? ei susise. pigem nagu auraks. iga kord, kui kohtume, tõuseb vererõhk ja puna palgele.. selline veider ärevus, et ma tean.. MA TEAN, me oleme head. ja olemegi. koos parimad.

loodan vaid, et härral jätkub isekust ja iseloomu mulle mitte järele jooksma hakata. kui ta alla annab, löön ma käega, sest nõrgad ei hoia huvi üleval.

sa tood minus välja parima ja ma tunnen end su kõrval maailma parimana.
panen pärlid kaela ;)

No comments:

Post a Comment