MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, February 20, 2012

vannituled. vanni tuled?




mul on tunne, nagu ma keeks. ei, nagu ma ei oleks keeks vaid lihtsalt keevalt kuum.
tõsiselt palavikuline aga kraadiklaas ütleb, et ära põe, kõik on korras.

riputasin jõulutuled vannituppa ja läksin ligunema. peaaegu oleks magama jäänud. peaaegu - jalaaegu.

fever! when you kiss me, fever when you hold me tight.

pole siimu ammu näinud.. ei mäleta enam häältki. (valetan ilmselgelt)
reedel kraban kaenlasse.. nii- igaksjuhuks.. kui härra sitapea jälle "ma ei tundnud sind ära"-mängu mängima hakkab.
kas meeste jaoks on armukadedus gaas või pidur? eks ta vist oleneb, millise autoga sõita.

pitsa on ahjus. väsimus on kehas. mõtted on mujal.





ja sa ei saagi teada,
et raagus okste varjud, mis akna taga lehvivad,
on mu sõrmed, mis ei küündi
kardinaid eest lükkama.
ja sa ei saagi teada, tuul, mis mütsi rebis peast,
oli mu ahastuse ohe,
kui aru sain oma suurimast veast
sinu vastu...


(näedsa. ikka hingel va ambaal)

No comments:

Post a Comment