MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, February 7, 2012

me gusta

ma lihtsalt pean selle kirja panema, et mul näiteks aasta pärast oleks, mida lugeda.
ei ole tühja passinud..
lugu siis tehase järjekordsest vallutamisest.

kui ma Irisega lennukitehasesse jõudsin, oli pidu juba alanud. Ega's midagi - pilet sulle, tempel mulle, mantel nakki, joogid näppu.
köömes astus lavale ja üritas mind punastama panna aga ma ei läinud õnge. kui, siis õigepisut roosastasin. a sass oli täis ja talle ei saa paljusid asju pahaks panna.

ja siis ta kõndis minust mööda kellegagi juttu ajama. ja siis ta kõndis minust mööda midagi kruttima. ja siis ta kõndis minust mööda leti äärde. ja siis ta kõndis minust mööda backstage'i.
ja siis mul viskas kopa ette. miks sa kutsud mu peole, kui sa teed näo, nagu mind ei olegi siin? miks sa kutsud mind peole, kui sa ei vaevu mulle teregi ütlema?? ja ma peaksin niiviisi sinust sisse võetud olema? sitapea.

võtsin Irise ja läksin suitsuruumi. ja siis ta tuli suitsuruumi. ja siis ta jalutas minust mööda, nagu ma oleksin tühi koht.
ja siis ma vehkisin kätega ja hüüdsin äärmise lapsikusega: TEREE!
justkui märku andes, et halloo, sitapea, mina siin!

nüüd saan ma rikkaks. ta ei tundnud mind ära. nii labane.

ülejäänud õhtu läks nii nagu ikka - pärast seda, kui bonu ellaga saunas võileipse sõime, tulime koju ja ärgates ei pabistanudki väga. kõik läheb hästi :)

No comments:

Post a Comment