MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, June 26, 2009

Kade,kade,kade armukade..


Ma tundsin täna öösel midagi sellist, mis mind täiesti endast välja viis.. lausa hullumiseni! Ebareaalne! Äkki peaks selle kõiges joodud veini süüdistama või siis ka mitte?!

Lihtsalt tunned, kuidas ihukarvad tõusevad püsti, süda läheb pahaks ja enesekontroll kaob.. Tahaks selle tunde enese seest välja sülitada, aga ei suuda- see tunne jätab suhu niiii halva maitse ega lase magamagi jääda.. Kurat Sa helistad no?! Kurat te mõlemad helistate viimasel ajal?!!


Ma ei ole vastik inimene, ei taha olla.. ja omanditunnet ei taha ka niimoodi tunda, kuid.. uskumatu lihtsalt! Mis minuga toimub?! Olen ma tõesti niinii armunud, et kaotan igasuguse kontrolli enese üle? Uskumatu, lihtsalt uskumatu.. endiselt.
Asi ei ole usaldamatuses, asi on.. ah,ah? Milles asi on üldse? Tahaks ise ka teada..


Muideks... kell on 05:33 ja ma EI NÄE magada. Uni kadus lampi..

Anna andeks, kallis, kuid Sa oled mu hulluks ajanud :*

Puhka rahus, Michael...

No comments:

Post a Comment