MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, June 7, 2009

Aga hommikul tõusevad patjadelt näod kui hirved sarapuupõõsaist...

Jõudsin Tartusse just nii täpselt, et vahetada väravas paar sõna ja lipata ümber nurga hoovi, et tõdeda - aega on.
Uued kleidid, õlled, postitants. Kallis - sa oled täna kuidagi metsik!!

Käisime Jaana juures. Hapukapsad ja ahjukartulid. Mulle on nii lihtne hea olla - mõnukananahk oli peal. Võta või jäta. Jätsin.. rohud võtmata.. ajukeemia tasakaalutus, külma- ja kuumalained, sudden rush of blood to the head. Püstijala-orgasmibaar ja kepikõndi pole vajagi. Järgmine peatus Horricane. Väljusin enne peatust.

Sa tuled vasakult ja me läheme paremale. Kui sa järgmine kord ka purjus oled, siis ma su'ga ei mängi.
- Küll sa oled paksuks läinud!
- Sul on minust liiga kõhnad mälestused.

Kes muutis viina veeks??
Segane öö.

AGA...
Aga hommikul tõusevad patjadelt näod kui hirved sarapuupõõsaist.

Poisid muuseumi ees kõnniteel...
- anna kolm krooni ja ma jätan su ellu!
- või muidu???

Hommikueine emajõe kaldal värvukestega pooleks.

Kohtume Birgitiga taskus. Raamatupoes. Ma ei suuda lahkuda David Bowie'st.. plaat jääb sinna aga tema tuleb südames kaasa...

ja siirdume hääletama... et jõuaks hääletama.. europarlament ju.
Esimene auto ja Antti võtab peale. Järgmine peatus Viljandi. Tüdrukud, kuhu ma teid maha panen? tartu tänavale.

Hansapäevad Viljandis.. tädid vihuvad arkaadias line-tantsu. jee-jee, kantripidu. Kiusame Karli ja Lordit. Raamatupoesõltlased. Kes keda kiusab??? komm koerale ja vehkat. akadeemiasse koogile ja maasikale. Luuleduett.

Tüdrukud - brünett ja blond. Raamatud, kui sülelapsed.
mõni sõna kallim kullast.
mullaks saab, mis võetud mullast.

- õhtul näeme?
- vaatame.
- no, siis näeme ju :)

Ma hakkan kõiki armastama nii, nagu sina armastasid mind.

No comments:

Post a Comment