MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, March 4, 2013

hea

- käisin peol
kõik läks nii hästi..
tantsisin, väsisin, istusin, võtsin siidri ja nii hea oli
õhkasin andresele, et nüüd võiks peppersit ka tulla
ja hetke pärast oli snow
- imeline

sa ei kujuta ette, kui hea siis oli
see on nagu see, et astud kaubanduskeskusesse sisse ja lugu algab ja sa tead, et see lugu hakkas sulle mängima
sest enamus isegi ei tea seda lugu, mugivad oma burgereid ja jooksevad odavatele koledatele kingadele tormi
aga sina hõljud läbi keskuse, sest see on SINU laul
- nojah. ma lõunakeskuses olen iga päev, siis neil on ka playlistis road trippin
umbes kolm korda päevas tuleb see, mulle ilgelt meeldib
- oh, ma oleks sinna sisse astunud ja see lugu oleks alganud.. ma oleks vist imelikult juba mõelnud
et keegi siseraadiotüüp on minusse armunud ja jälitab kuskil :D


No comments:

Post a Comment