MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, December 27, 2011

no sitapea! kust sa siia said!?


ehk jutustus sellest, kuidas üks mees üle kahe aasta otsustas mulle armastust avaldada, kuidas ma tema armuavaldused vastu võtsin, kuidas ma tal käest kinni võtsin ja korraks isegi õnnelik olin ja kuidas mulle siis meelde tuli, miks meist toona asja ei saanud :D ja kuidas ma ennast isegi halvasti tundsin, et ma talle võib-olla natuke halvasti ütlesin.. või samas, ega ikka ei tundnud ka :D

ja jutustus sellest, kuidas Iris mulle üllatusvisiidi tegi ning kuidas lattetüdrukud idioodid tantsima said. aahh.. mulle meeldivad popidioodid.

ja jutustus sellest, kuidas kõik mu soovid täituvad :)

ja see on ka jutustus sellest, kuidas Gerly autoroolis sitapäid kuuldavale toob nii, et silm ka ei pilgu.


aaaaaaaagh! shitapea! :D
(üks siin on õnnelik)

No comments:

Post a Comment