MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, August 11, 2011

naudi


ma naudin elu. see on tore. see viib edasi. see on + ja -. ühe ukse sulgesin enese järel, et avada uusi. uued avanevad mu ees ja ma kõnnin läbi elu nagu alice imedemaal. ma võin tund aega peeglisse naeratada ja mõelda omakeskis, kui palju on naudinguid, kui palju on ilu.
ma arvan, et see ongi elu mõte - nautimine.
see on minu elu mõte.
tõmban oma punased kummikud jalga ja lähen naudin jalutuskäiku peetrimõisasse. teatava tagamõttega muidugi :D

2 comments:

  1. :D:D:D Üks asi viib teiseni ja täpselt nii nagu peab:) Vähemalt mõnel... Tahaks ka "hankida" ja mitte "muretseda";) Numbrid ja numbrid ja nimed ja paberid - communis rattus munus on ülehinnatud ja alatasustatud. Ehk peaks hipiks hakkama? Lihtne elu oleks.. Aga siis oleks võibolla igav. Minu elu mõte ju on "I can't change the world. But I can TRY!" MOTT

    ReplyDelete
  2. oaaaaaaaa! MA ARMASTAN OMA ELU! :D

    ReplyDelete