MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, August 26, 2011

karaoke med katja



Ja nõnda hulgun ringi siin maailmas
tahaks minema siit
kuid pääsetee, mis viib
teisele poole mulle tundub liig
äärmuslik ja õudne.
ma kardan surma nagu koer kardab kõue
ma tahan minna õue
ja olla joodik, kes sarvikupudel käes
pargipingil istub pimedani
ja siis kui lõpeb päev -
pea alla keerab kroonika
öösel unes näeb
kuidas sitapead räägivad sellest,
kuidas möödus Terje Aru päev.
Et olla moodne - ma kõnnin mööda poode
kõik maksab tuhat krooni,
kuid on ikka imesoodne.
ma sööma pean rohkem kui
viis korda päevas sest
oksendada tahan selle peale,
mida mu silmad näevad.
Silmakirjalikkus silme eest
kõik mustaks lööb
selle rohkus minu ümber
mult viimse mõistusraasu sööb.
Teatab erakond mingi,
et nemad teevad tööd
Peaminister tühjendab
Il Duce pildile padrunivööd -
siis seda eitab kuid ilmub
keegi raudne mees,
kes eetika poolest justkui
oleks kõigist meist ees...

(ja) piirid kaovad kõik eest
ei miski takista meest
hakkavad juhtuma lood,
mida juhib saatan me seest.
saatan me seest, mida juhib saatan me seest.
hakkavad juhtuma lood, mida juhib saatan me seest!

Kinnitab ta seda,
mis on toimunud
kuid - varsti tuleb välja,
et on selle ise korraldanud.
siis veel jagab auhindu
teistele eetika eest
rohkem korda leida võis
vist ka vene armees
mis on meid ootamas ees?
Kodanik ei jälgi enam
kaklust sopases vees -
ükskõiksus tegude ees.
Teen, mida tahan -
ma pole muidu õige mees!

see mis tegin ei loe
kuis isa nii ka poeg!
kõik on tublid mehed -
peas on korralik soeng
üheksast viieni töö,
magalas veedetud ööd -
vahel Gorbatshov vodka
tuhmistab halli miljöö.
aa kui külla tuleb Oskar,
mees, kel kodus mulksub puskar
avaneb teine identiteet -
eufooria matab siis tuska

piirid kaovad kõik eest
ei miski takista meest
hakkavad juhtuma lood,
mida juhib saatan me seest.
saatan me seest, mida juhib saatan me seest.
hakkavad juhtuma lood, mida juhib saatan me seest

No comments:

Post a Comment