MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, February 21, 2011

TERE MINU UUS BLOGI

Tere paevast, kallid lugejad!
Kirjutan teile taiesti esimest korda.

Ma olen juba pea kolm nadalat kogenud iga paev nii ulmeliselt ilusaid asju ning otsustasin lopuks ometi seda teiega jagada.

Viimasel kolmel nadalal veetsin ma oma aja pohiliselt homobaarides tantsides, oma sveitsi printsile suua tehes, baarides peeneid kokteile limpsides, ramedalt suurtel kirbuturgudel pakitsedes ja uritades valida ainult asju, mis minu pagasisse ja kaalulimiiti mahuksid.
Ma juba arvasin, et olen oma ostutuhinast ule saanud, aga ei. Olgem ausad, olen siiski naine ja ilusate asjade iha on mu geneetilisse koodi transkriptsiooni ja muude vigurite abil salvestatud.

Aga ohtul enne jarjekordset homobaari vannitoas mulle kolmekesi lokke pahe keevitades tundub, et midagi muud polegi tegelikult vaja kui sooje sudameid, kelle juures sa teretulnud oled. Ja kui labi sigaretisuitsu ja parast pitsi ounaviina lokk ka ilus on, siis suda ikka hoiskab kull.

Olgu, jatsin Zurichi koos oma printsi ja tema kaaskonnaga maha ja astusin rongi peale. Minu kohver juba ootas mind, see sveitsi printside lahkus ja ramm on ikka loputu. Nutsin veits, aga kaheksa tundi ja oma kolm riiki pohjapool ootas mind mu armas sobranna.

Ja nuud istun siin brusseli getos, kuulan zurichist ostetud david hasselhofi vinuuli, vaatan kuidas vastasmaja akna peal suitsetab krakki mingi mungu ja motlen, et oh see elu on ikka ilus. Olgu need mured siin lahedal voi kaugel kodumaal nii suured kui tahes(nendest ma raagin sulle veel katrin), aga kui mul on voimalus end diivanil kerra tommata, vaadata korraga terve hooaeg seks ja linna, suua end sokolaadist onnelikuks, ei oskagi muud oelda kui momm momm momm.

Seda enam, et tunnikese parast soidame ikeasse.

Ma ei tea, kui vahe voi palju see postitus midagi utles, aga mina hoian oma pea pusti.

Lakin kuuned ara ja kalkuleerin veidi, et kui ruttu on mul voimalik sveitsi kolida. On aeg parast mitut aastat kibelemist see lopuks ara teha. Aitaaaaaab!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2ot_katYYiU&feature=related


Kuulmiseni, armsad kaaskannatajad.

Siiralt teie,

elis

1 comment: