MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, February 1, 2011

news weekly III



22.01.
Playdate

Iris kutsus mind uisutama. poistega. poistega?
tegin termosetäie piparmündikakaod kaasa ja lippasin õue auto juurde.
oi.
tõesti.
tagaiste oli tihedalt täis topitud 12-14-aastasi varapuberteete. oijah. mitte päris sedasorti poisid, nagu ma lootnud olin aga ega kodus passimine targem ole.
tund aega kilinat-vilinat-kilkamist ja vihisemist ning sõitsime pubekatekarjast saadetuna sööma. tegelikult täitsa lahedad põnnid. legofännid.
õhtul sain ühe poisi juures põhjaliku legotuuri ja lubaduse, et kui järgmine kord kokku saame, hakkame klotsidest pagarikojale teist korrust ehitama.
it's a date :D

Irise ema pahandas minuga. Ütles, et ma pean Eestist ära minema. Et ma löön läbi. Et praegu mandun. Et pean lastele mõtlema.. nüüd ja viie aasta pärast ja pikemas perspektiivis... Mis sind siin kinni peab?

Unistus.



Lepatriinud, Katrin! Lepatriinud!


Vaatan end peeglist nagu projekti. Vahetasin jõuluks saadud kinkekaardi punase pitspesu ja kosmeetika vastu. seisan peegli ees seksikas pesus ja teen tumedat õhtumeiki. tõmban kleidi selga, must kitsas peavõru.. midagi on puudu... sobran huupi ehtesahtlis ja näppu jäävad valged pärlid. just. pärlid kaela.
"Ma olen valmis! Kutsu takso!"

Ta ei tea mind. Ta ei tea mu nime. Ta on mind võib-olla mõned korrad varem näinud aga ei mäleta mind kindlasti.

Sellegipoolest tuli ta otsejoones minu juurde ja sosistas kõrva:
"Sa oled võluv. Oleks minu privileeg, kui lubaksid mul enda varjus käia"

"Kats, anna mulle oma number. Helistan, kui siin läbi saab ja tulen järgi.."

Ta teab mind. Ta teab mu nime. Ta mäletab mind.
Ta mäletab mind!

"Sa oled armas! Ära muutu."
Ta mäletab mind :)



25.01.
"Tark naine on eikellegi naine"

Ükski mees ei ole ainult oma naise mees ja sellisel juhul on hale end ainult talle pühendada. mille nimel?
küll ma juba tean. ma olen selliseid suhteid väga lähedalt näinud. ühest otsast ja teisest otsast, alguses ühest ja hiljem teisest otsast.. naised pole loodud üksikuks ja ükski mees ei ole loodud monogaamseks.

No comments:

Post a Comment