MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, June 10, 2012

gandzapäevad

Postitus sellest, kuidas me Tiiduga minu jalgratast varastasime, kuidas me avastasime, et mina ja Andre kasutame erinevaid aju poolkerasid, Kuidas ma Kondase hoovil kringliks külmusin ja üks mees kringli ära sõi :D  kuidas ma Jarno ja Egoniga Mikku ja Tanjat vaatamas käisin, kuidas saksa võitis 1:0, kuidas ma ühele vennale korvi ja teisele enda andsin, Kuidas me Tuulekaga peenekalt inimestest lahti saame..
(Näide: Ei-ei, sa ei pea ära minema, muidugi jää siia, istu... Me läheme ise ära!
või siis: Hei, kas sa tahaksid tantsida? Okei, mine tantsi siis seni, kuni ma su sõbraga juttu ajan :D )

tõsiselt
postitus sellest, kuidas ma üritan põgeneda ja lahti rabeleda aga sa mind nii kõvasti kinni hoiad.. ja postitust sellest, kuidas ma ei tea, kas mulle meeldib see, või ei. ma tunnen, et see hakkab mind lämmatama. ma ei taha seda. ülihoolitusust ja tähelepanu.

Postitus sellest, kuidas ma armastuse suurele ringile andsin :D
Ja postitus sellest, kuidas ma hommikul oma teksadelt nätsuplekki ära kakkusin, pead valutasin ja end oma voodis ilma temata sinuta väga üksi tundsin.  Tule ja lämmata siis edasi.



No comments:

Post a Comment