MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, October 1, 2011


watch my back so i'll make sure
you're right behind me as before
yesterday the night before tomorrow

olen sageli mõelnud, mis tunne see oleks, kui kõik see oleks minu oma..
nüüd on see kõik minu ja tunne on.. arglik.
iga omandiga kaasneb vastutus. tohutu palju tööd ja suur vastutus (tsitaat Saara isalt).
ma ei teadnud seda, aga kõik see oli minu oma juba siis, kui ma sündisin. sain selle pärandiks. hea, et teadmine hiljem tuli - noorema ja rumalamana oleksin kindlasti midagi ära rikkunud. kellegi ära rikkunud.
hea on teada, et see kõik on mulle, kõik, mis juhtub, on mulle. hea ja halb. kõik mulle.
see õpetab. see karastab.
uskumatu, aga see kõik on minu. minu taevas, minu pilved, minu puud, minu putukad, minu vihm, minu küpsed õunad puult. minu maailm.

aitäh teile, et kinkisite mulle terve maa ja ilma :)

No comments:

Post a Comment