MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, December 21, 2010

minu salajane elu

the lost art of keeping secret: don't tell anyone


nii raske on
ma ei jaksa seda enam enda sees hoida
miks ma ei võiks lihtsalt linnaväljakule joosta ja taeva poole küündida su nime karjudes

sa ise oled saladus ja salajutt läheb haisema
varem või hiljem läheb

palun, ära lase haiseda, lase lõhnata
särada
sillerdada
magus olla

ma ei sula su käte vahel nagu vaha
ma olen nagu vesi, mis mööda su käsivart alla voolab ja küünarnukilt põrandale tilgub
ma elan nende hetkede nimel, kus kaob SINA ja MINA
jääb vaid üksolemise sulaveteaeg


ja siis oleme taas. tere-headaega, mul pole aega
kuidas elad? hästi, tänan

ja
majad on kõik kakavärvi

1 comment:

  1. not so secret though?

    btw, verification koodiks küsib blogger mult " liarism"
    hahaha

    ReplyDelete