MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, August 27, 2010

böäböäböä. bora-bora.

tv6 - kollasem kui lumi

ma olen haige.
oksendasin kaks korda ja minestasin ja kukkusin täna töö juures.
minestasin ja kukkusin pea katki.
tore.
tore tore reede.
et kui ma nüüd sulle või sulle öösel helistan, siis arvesta, ma ei ole purjus, mul on põrutus. ja ma vajan meesõde. Gaylord Focker - meespõetaja.



a ma tean ülimat saladust ja nii mõnna on seda teada! :)

ära kiimle seal, teeme tatti!

(via Birgiti blog via Margit)

Tänase postituse puberteedinurk:
ah, ole vait, Jared Leto on mohawkiga ka kuum. päriselt ka. ausõna.

vaata niisama ilusat pilti ka:

sellest saab minu kodupood viieks päevaks :)


ja kui joppab, trehvame teisipäeval ramoga

1 comment:

  1. iuuuu, mis post! ära pane enam selliseid linke, kuhu lihtsalt ei saa klikkimata jätta:)

    ReplyDelete