MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, June 30, 2010

Manilaid

Aaaaah, Eesti on ikka ilus küll. Täna tutvusin Manilaiu võludega. Pisike saar, ülisõbralikud inimesed, kõrvetav päike, loksuv piknik:D Ma tahan tagasi ja lähen ka. Veel ei tea millal, aga lähen.
Hommik algas siiski väikese pettumusega. Ma lähen Manilaiule ja tahan ujuda,agaaaaa arvake ära, kellele päevad külla tulid...deeeeeeeeem. Sellega seoses tuleb jälle meelde seik minu minevikust, väike naljakoht:) Mina :"Ma pean sulle midagi ütlema."
Tema:" Mida?"
Mina:" Mul hakkasid päevad."
Tema:" Jälle?"
Mina:" Jah, tead nendega on nii, et kord kuus tulevad. Ei ole nii, et nii kui meest näen, siis enam ei tule see tore külaline:)"
Tema:" Aaaa..."
Mehed:D

Aga nojah, panin seeliku asemel püksid ja sõit võis alata. Ja kui sõit juba alanud oli, siis oli kõik hästi:) Ja paremgi veel. Nagu eelpool juba rõõmust rõkkasin:) Soovitan soojalt- minge Manilaiule;)

No comments:

Post a Comment